Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Управління соціального захисту

Адреса: 77400, м. Тисмениця, вул. Липова, 7,

e-mail: uszn@tsm.if.gov.ua,

тел. (03436) 24116

Управління соціального захисту населення Тисменицької райдержадміністрації

Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (далі – управління) утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на цей підрозділ завдань.Управління підпорядковане голові районної державної адміністрації, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціальної політики обласної державної адміністрації.

Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також положенням про управління.

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соціального захисту населення.

Начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

Лутчин Мирослав Іванович

1974-1981 – навчання в Чернівецькому державному університеті;

1979-1981 – перекладач з французької мови з виїздом в закордонне відрядження;

1981-1982 – вчитель французької мови Воронської ЗОШ I-III ступенів;

1982-1985 – методист кабінету іноземних мов обласного інституту удосконалення вчителів;

1985-1992 – інспектор шкіл відділу народної освіти облвиконкому, інспектор-методист управління освіти облвиконкому;

1992-1994 – заступник директора Української гімназії №1 м. Івано-Франківськ;

1994-1998 – завідувач відділу освіти виконкому Тисменицької районної ради народних депутатів;

1998-2004 – заступник голови Тисменицької райдержадміністрації з гуманітарних питань;

2004-2006 – заступник голови Тисменицької районної ради;

з 2006 – начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Перший заступник начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

Сурмачевська Марія Богданівна

1993-1996 – навчання в Чернігівському юридичному коледжі;

2005-2009 – навчання в Івано-Франківському університеті права імені Короля Данила Галицького;

1993-2000 – інспектор по призначенню і виплаті пенсій;

2000-2001 – головний спеціаліст по призначенню допомог;

2001-2002 – заступник начальника відділу по призначенню допомог;

2002-2005 – заступник начальника управління;

з 2005 – перший заступник начальника управління.

Заступник начальника управління – начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності

Левко Любов Миколаївна

1982-1985 – навчання в Сільськогосподарському технікумі бухгалтерського обліку;

2003-2007 – навчання в Бережанському агротехнічному інституті Національного аграрного університету;

1985-1993 – інженер-економіст, заступник керуючого по економіці ремонтно-транспортного підприємства;

1996-2001 – спеціаліст I категорії відділу житлових субсидій; головний бухгалтер;

з 2001 – заступник начальника управління праці, начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності.

Відділ праці

Начальник відділу – Паховська Іванна Андріївна

Тел. (03436) 24116

Електронна адреса sobez_tys@i.ua

       Основні функції:

·        забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

·        забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

·        здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

·        здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

·        забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

·        бере участь у розробленні територіальної програми зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.

 

Відділ прийому заяв

Начальник відділу – Тукало Тетяна Олександрівна

Тел. (03436) 24235

Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

       Основні функції:

·        прийом документів для призначення соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

·        розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

·        прийому документів для признаяення державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

·        державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;

·        щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також за престарілим, який досяг                80-річного віку;

·        одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”;

·        сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

 

Відділ контролю за правильністю призначення та виплати пенсій і обслуговування інвалідів війни та праці

Начальник відділу – Прийдун Наталія Михайлівна

Тел. (03436 24236

Електронна адреса – s-kontrol@ukr.net

Основні функції:

·        забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;

·        здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

·        здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

·        здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

·        здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

·        здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

·        визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації,  санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціальної політики облдержадміністрації;

·        інформує інвалідів про навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

 

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Начальник відділу – Костриця Галина Петрівна

Тел. (03436) 24188

   Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

·        організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

·        здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

·        організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

·        подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

·        організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

·        аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає голові районної державної адміністрації пропозиції з цих питань;

·        видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

·        організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

·        забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

 

Відділ з юридичної та кадрової роботи

Начальник відділу – Кузьмин Ярослав Михайлович

Тел. (03436) 24116

  Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        реалізує державну політику з питань управління персоналом у державному органі;

·        здійснює добір персоналу державного орагну;

·        здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

·        документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та приаинення;

·        розроблення і участь у розробленні проектів нормативно-правовх актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.
 

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу – Левко Любов Миколаївна

Тел. (03436) 24115

  Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення;

·        здійснює облік нарахування та виплати усіх видів державної допомоги, субсидій, пільг та компенсаційних виплат;

·        розробляє штатні розписи та кошториси видатків на утримання працівників управління та всіх видів державної допомоги, пільг, субсидій;

·        забезпечує облік та проведення інвентеризації необоротних матеріальних активів, грошових коштів та розрахунків;

·        здійснює контроль за законністю, своєчасністю та використанням фонду оплати праці.

 

Відділ опрацювання заяв та прийняття рішень

Начальник відділу – Клевець Наталія Василівна

Тел. (03436) 24116

  Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        здійснює призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

·        проведення розрахунків розміру та визначення термінів надання всіх видів допомог ;

·        підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи відмову в призначенні);

·        забезпечення соціального захисту осіб, які мають право на допомогу та компенсаційні виплати.

 

Відділ контролю за правильністю призначення та виплат соціальних допомог

Начальник відділу – Сурмачевська Марія Богданівна

Тел. (03436)24116

  Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        перевірка достовірності та повноти інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сімей, що звертаються за призначенням соціальної допомоги;

·        складання актів за підсумками перевірки з висновками щодо правильності призначення соціальної допомоги;

·        готує матеріали щодо припинення надання соціальної допомоги, позбавлення прав на її призначеня протягом наступного терміну, зменшення її розміру у випадках передбачених законодавством;

·        надає у разі потреби консультації та рекомендації з питань надання соціальної допомоги.

 

Відділ виплати та автоматизованої обробки інформації

Начальник відділу – Микитюк Дмитро Васильович

Тел. 03436 24188

   Електронна адреса uszn@tsm.if.gov.ua

Основні функції:

·        проведеня виплати, формування відомостей та виплатних документів усіх видів соціальних допомог, субсидій на житлово-комунальні послуги та виплати субсидій готівкою для придбання скрапленого газу та твердого палива;

·        підготовка звітів з питань виплати та фінансування державних соціальних допомог та житлових субсидій до Департаменту соціальної політики та інших органів виконавчої влади;

·        розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції, вживання відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

Прийом заяв для призначення усіх видів допомог здійснюється з :

Понеділок – четвер з 8.00 – 17.15

П`ятниця з 8.00 – 16.00

Без обідньої перерви

ПОПЕРЕДНІЙ ЗАПИС ГРОМАДЯН ЗА ТЕЛЕФОНОМ

(03436) 2-42-35, телефон «Гарячої лінії» (066) 029-31-10

В управлінні соціального захисту населення Тисменицької РДА створено "інформаційний центр" для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та надання по телефону консультацій учасникам АТО, членам їх сімей у такому складі:

- Павлюк Наталія Яківна - головний спеціаліст - координатор при йому, інформатор відділу прийому заяв; 2-42-35

- Костриця Галина Петрівна - начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення; 25-41-88

- Ганчак Оксана Михайлівна - спеціаліст І-ої категорії відділу з юридичної та кадрової роботи; 2-41-16

 

Інформаційні матеріали щодо механізму надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за наявності засобів обліку

Пенсійна реформа в дії

БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї. ПІЛЬГИ ДЕРЖАВИ

Порядок оздоровлення громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

ВИБИРАЄМО ТЕ, ЩО ВИГІДНІШЕ

ЩОБИ ПІЛЬГИ НАДАТИ, ДОХІД СІМ’Ї ТРЕБА ПОРАХУВАТИ

СОЦІАЛЬНІ СТИПЕНДІЇ – нове у законодавстві

Внесено зміни до порядку призначення та розрахунку

Про субсидії

Інформація про роботу управління соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації за 12 місяців 2016 року