Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Якщо неприбуткова організація проґавила звітність

04.10.2016

 Відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) неприбуткові підприємства, установи та організації, визначені п. 133.4 ст. 133 ПКУ, подають Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553 (далі – Звіт), у строки, передбачені для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств.

Фактична перевірка „акцизника”: підстави та відмова у її проведенні

04.10.2016

 Відповідно до п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з обставин, вказаних у п.80.2 ст.80 ПКУ.

"Зустрічі з бізнесом"

Пріоритет іноземним інвестиціям на Тисмениччині”.

“Підтримка  сприятливого інвестиційного клімату в Україні, вдосконалення податкового законодавства, визначення системи інвестиційних пільг для іноземних інвесторів – одні з першочергових завдань, які стоять перед податковою службою в умовах сьогодення” - відзначив начальник Тисменицької МДПІ Степан Негрич під час зустрічі з представниками підприємств з іноземними інвестиціями, яка днями відбулася в інспекції.

В ході діалогу було обговорено конструктивні кроки податкової служби, які стосуються   справляння та сплати податків суб'єктами підприємницької діяльності району, створених за участю іноземних інвестицій, а це підприємства  хімічної, енергетичної, газовидобувної та виробничої галузей.

Окрім того, Степан Васильович проінформував учасників зустрічі про  функціонування сервісу щодо аналізу моделей господарських операцій підприємств з іноземними інвестиціями, який дає можливість інформаційно забезпечувати іноземних інвесторів щодо відповідності їх проектів законодавству України з метою уникнення можливих податкових ризиків, що в свою чергу сприятиме стимулюванню інвестиційного клімату, росту економіки та створення рівних конкурентних умов.

На завершення зустрічі керівник податкової подякував представникам підприємств з іноземними інвестиціями за існуючу співпрацю та неупереджене і справедливе застосування податкового законодавства України в своїй діяльності.

Майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру керівництва Тисменицької МДПІ за 2012 рік

Відомості, зазначені в деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік керівництва Тисменицької МДПІ

 

Всеукраїнський Рейтинг «Сумлінні платники податків-2012»

Стартував щорічний Всеукраїнський Рейтинг «Сумлінні платники податків-2012»

 

Цей Рейтинг започатковано Асоціацією платників податків України у 2010 році з метою створення сприятливих умов для розвитку взаємовигідної співпраці між державою та бізнесом та відзначення кращих здобутків платників податків.

Заявки на участь у Рейтингу подаються до 11 березня 2012 року до Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в Івано-Франківській області за адресою: місто Івано-Франківськ, вулиця Січових Стрільців, 23, офіс 308, телефон/факс 75-27-74.

 

НОМІНАЦІЇ РЕЙТИНГУ:

1. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі»;

2. «Сумлінний платник податків у галузі будівництва»;

3. «Сумлінний платник податків у галузі культури та науки»;

4. «Сумлінний платник податків у сфері мас-медіа»;

5. «Сумлінний платник податків у медичній галузі»;

6. . «Сумлінний платник податків у галузі промисловості»:

- «Важка промисловість»,

- «Легка промисловість»,

- «Харчова промисловість»;

7 «Сумлінний платник податків у сфері торгівлі та послуг»;

8. «Сумлінний платник податків у сфері транспорту та зв’язку»;

9. «Сумлінний платник податків у сфері фінансів, банківської та страхової діяльності».

У конкурсі можуть взяти участь юридичні особи, які є платниками податку на прибуток, не мають податкового боргу та у них відсутні порушення податкового законодавства, доведені у судовому порядку.

Детальніше з інформацією про Рейтинг, його номінаціями та категоріями, а також критеріями оцінювання переможців можна ознайомитися на сайті www.sppu.org.ua у розділі «Про Рейтинг».

 

До Івано-Франківської обласної

рейтингової комісії

ЗАЯВКА

на участь у Всеукраїнському рейтингу

«Сумлінні платники податків – 2012»

в номінації _______________________________


1. Назва юридичної особи: ___________________________

2. Код ЄДРПОУ ___________________

3. Місце знаходження: - юридична адреса ______________________

Тел. __________ Факс _____________ E-mail: ____________________

- поштова адреса ___________________________

Тел. ____________ Факс _____________ E-mail: ______________

4. Місце та дата реєстрації: ____________________________

_____________________________

5. Керівник юридичної особи: _____________________________

_____________________________________________________________

6. Основні види діяльності: __________________________________

7. Додаткові види діяльності: _______________________________

 

Даною заявою підприємство засвідчує свої наміри взяти участь у Всеукраїнському рейтингу «Сумлінні платники податків-2012».

Керівник юридичної особи

________________________ ____________________

(посада) (підпис) (прізвище і ініціали) (М.П.)

 


ІНФОРМАЦІЯ

про учасника Всеукраїнського рейтингу

«Сумлінні платники податків – 2012»

Категорія підприємства: ___________________________________________________

(мале до 50 найманих працівників, середнє, велике відповідно до Наказу ДПС №5 від 03.01.2012р.)

Податковий борг – відсутній.

Підприємство є платником податку на прибуток на загальних підставах.

Порушення податкового законодавства, доведених у судовому порядку, відсутні.

1. Співвідношення суми сплаченого податку на прибуток до отриманих доходів: _______________________ / ___________________

(сума сплаченого податку на прибуток по кварталах) (сума отриманих доходів по кварталах)

2. Повнота та своєчасність сплати податків і зборів (кількість випадків):

- недоплати податків:______________________________

- несвоєчасної сплати податків: ____________________

- порушень правил нарахування, утримання та сплати податків у джерел виплат: ____________________________________

3. Податкова дисципліна:

- порушення встановленого порядку взяття на облік (реєстрації) в органах ДПС ___________________________________

- порушення строку та порядку подання інформації про відкриття або закриття рахунків ____________________________________

- порушення порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків ____________________________________________

- неподання або несвоєчасне подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності ________________________________________________

- порушення встановлених законодавством строків зберігання документів з питань обчислення та сплати податків і зборів _______________________________

- відчуження майна, яке перебуває у податковій заставі, без згоди органу державної податкової служби - донарахування податковим органом сум податкового зобов’язання ________________________

- порушення порядку отримання та використання торгового патенту _________________________________________

- порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати ________________________________________________

4. Середня заробітна плата по підприємству: _______________________________грн.

5. Кількість робочих місць: ________________________ осіб

6. Співвідношення сум витрачених на соціальні програми та благодійні акції до суми отриманого прибутку: _____________________________

(загальна сума коштів, витрачених на соціальні програми) (сума отриманого прибутку за 2012 рік)

7. Сума сплачених податків та зборів за останній бюджетний рік: __________________ грн.

 

 

До заявки додається:

1. Коротка довідка про досягнення та поточний стан справ на підприємстві.

2. Фото-звіт про здобутки підприємства за 2012 рік.

Приймаються у електронному вигляді jpg (з максимальною якістю) або tif-файли розміром А5 з роздільною здатністю 300 точок на дюйм.

3. Біографічні відомості та фото керівника чи засновника (засновників) підприємства.

Здобутки. Державні нагороди. Представництво у органах державної влади і місцевого самоврядування.

 

Керівник юридичної особи

________________________ ____________________

(посада) (підпис) (прізвище і ініціали) (М.П.)

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

 

п/п

Критерії

Оцінка

максимальна (100 балів)

1.

Співвідношення суми податку на прибуток від отриманих доходів.

1% = 5 балів

10% = 50 балів

2.

Повнота та своєчасність сплати податків та зборів.

20 балів

3.

Податкова дисципліна.

10 балів

4.

Середня заробітна плата по підприємству.

5 балів

5.

Кількість робочих місць.

5 балів

6.

Співвідношення (у відсотках) сум витрачених на соціальні програми та благодійні акції до суми отриманого прибутку.

10 балів

7.

Сума сплачених податків та зборів

(без непрямих податків).

1 бал


ЗАГАЛЬНА СУМА БАЛІВ


 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

ДО КРИТЕРІЇ·В ОЦІНЮВАННЯ НОМІНАНТІВ

 

1. Співвідношення суми сплаченого податку на прибуток від отриманих доходів.

Максимальна сума балів за цим критерієм становить 50 балів.

Співвідношення суми сплаченого податку на прибуток до отриманих доходів за 2012 рік визначається на підставі даних, задекларованих в Декларації з податку на прибуток за 2012 рік.

Сума балів (Сб)співвідношення суми сплаченого податку на прибуток до отриманих доходів розраховується за формулою:

де, 5 — кількість балів за 1%

2. Повнота та своєчасність сплати податків-зборів.

Максимальна сума балів за цим критерієм становить 20 балів.

За кожен випадок недоплати або несвоєчасної сплати податків знімаються 4 бали.

Також знімаються бали за кожен випадок порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати.

При досягненні відємного показника номінант не допускається до подальшої участі у рейтингу

3. Податкова дисципліна.

Максимальна сума балів – 10.

Під даним визначенням мається на увазі дотримання норм податкового законодавства.

За кожен випадок порушення (окрім своєчасності та повноти сплати податків (зборів)) знімаються 2 бали.

Випадки порушення податкового законодавства підтверджуються органом ДПС. Це можуть бути:

1. Порушення встановленого порядку взяття на облік (реєстрації) в органах ДПС.

2. Порушення строку та порядку подання інформації про відкриття або закриття банківських рахунків.

3. Порушення порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків.

4. Неподання або несвоєчасне подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності.

5. Порушення встановлених законодавством строків зберігання документів з питань обчислення та сплати податків і зборів.

6. Відчуження майна, яке перебуває у податковій заставі, без згоди органу державної податкової служби.

7. Донарахування податковим органом сум податкового зобов’язання.

8. Порушення порядку отримання та використання торгового патенту.

9. Порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати.

При досягненні відємного показника номінант не допускається до подальшої участі у рейтингу

4. Середня заробітна плата по підприємству.

Максимальна оцінка - 5 балів. 1 бал = середня мінімальна заробітна плата за 2012 рік.

Для даного критерію застосовується така шкала:

1 бал – заробітна плата від 1 098 грн. до 2 196 грн.;

2 бали – заробітна плата від 2 196 грн. до 3 294 грн.;

3 бали – заробітна плата від 3 295 грн. до 4 392 грн.;

4 бали – заробітна плата від 4 393 грн. до 5 490 грн.;

5 балів – заробітна плата від 5 491 грн.

Для врахування регіональних особливостей під час ІІ туру при визначенні переможців Всеукраїнського рейтингу застосовуються коригуючі коефіцієнти.

5. Кількість робочих місць.

Максимальна оцінка - 5 балів.

При оцінюванні необхідно враховувати розмір підприємства відповідно до Господарського кодексу України.

5.1. Малі підприємства – до 50 найманих працівників.

Для даної категорії застосовується така шкала:

1 бал - до 10 працівників;

2 бали - від 11 до 20 працівників;

3 бали - від 21 до 30 працівників;

4 бали - від 31 до 40 працівників;

5 балів - від 41 до 50 працівників.

5.2. середні підприємства – від 50 до 250 найманих працівників.

Для даної категорії застосовується така шкала:

1 бал - до 90 працівників;

2 бали - від 91 до 130 працівників;

3 бали - від 131 до 170 працівників;

4 бали - від 171 до 210 працівників;

5 балів - від 211 працівників.

5.3. великі підприємства – понад 250 найманих працівників.

Для даної категорії застосовується така шкала:

1 бал - до 1 500 працівників;

2 бали - від 1 501 до 3 000 працівників;

3 бали - від 3 001 до 4 500 працівників;

4 бали - від 4 501 до 6 000 працівників;

5 балів - понад 6 000 працівників.

6. Співвідношення (у відсотках) сум витрачених на соціальні програми та благодійні акції до суми отриманого прибутку.

Максимальна оцінка - 10 балів.

Виставлення конкретних балів за благодійну діяльність в залежності від співвідношення суми благодійних внесків до суми прибутку (один бал за кожен відсоток, але не більше 10 балів.)

7. Сума сплачених податків (зборів) (без непрямих податків: ПДВ, акцизний податок, мито).

Даний критерій застосовується у випадку, коли декілька номінантів набрали однакову кількість балів, і необхідно вибрати переможця. Учасник, який сплатив до бюджету найбільшу суму податків, отримує додатковий 1 бал.

Непрямі податки - це податки на товари і послуги, сплачені в ціні товару або включені в тариф. Оскільки непрямі податки встановлюються в цінах товарів та послуг, їх розмір для окремого платника прямо не залежить від його доходів. Це так звані податки на споживання. До них відносяться податок на додану вартість, акцизний збір, мито.


*****Розподіл підприємств на малі, середні та великі здійснюється з урахуванням норм Податкового кодексу України та Господарського кодексу України:

Малі підприємства – ( відповідно до ст. 55 ГКУ )

юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.

Великі підприємства – (відповідно до п. 14.1.24 ПКУ)

юридична особа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує п'ятсот мільйонів гривень або загальна сума сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, за такий самий період перевищує дванадцять мільйонів гривень.

Усі інші підприємства відносяться до середніх підприємств.

До пункту 4. Середня заробітна плата по підприємству.

Максимальна оцінка - 5 балів.

1 бал = середня мінімальна заробітна плата за 2012 рік.

Для даного критерію застосовується така шкала:

1 бал – заробітна плата від 1 098 грн. до 2 196 грн.;

2 бали – заробітна плата від 2 196 грн. до 3 294 грн.;

3 бали – заробітна плата від 3 295 грн. до 4 392 грн.;

4 бали – заробітна плата від 4 393 грн. до 5 490 грн.;

5 балів – заробітна плата від 5 491 грн.

Для врахування регіональних особливостей під час ІІ туру при визначенні переможців Всеукраїнського рейтингу застосовуються коригуючі коефіцієнти.

1. Розрахунок середньої заробітної плати проводиться у відповідності до методики, встановленої п. 4 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004р. N5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції країни 27.01.2004р. за N114/8713 (далі-Інструкція N5).

Середня заробітна плата на одного працівника в еквіваленті повної зайнятості визначається діленням суми нарахованого фонду оплати праці найманих працівників (штатних та позаштатних) на їхню середню кількість в еквіваленті повної зайнятості, за відповідний період.

Для визначення середньомісячної величини заробітної плати за рік отриману величину заробітної плати за рік необхідно розділити на 12 місяців.

Cередньооблікова кількість працівників для розрахунку середньої заробітної плати по підприємству визначається за Методикою розрахунку середньооблікової кількості усіх працівників, визначеною Інструкцією зі статистики кількості працівників, яка затверджена наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 р. N 286, з урахуванням усіх найманих працівників і осіб, що працюють за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом більш як один календарний місяць, а також найманих працівників представництв, філій, відділень та інших відокремлених підрозділів в еквіваленті повної зайнятості, крім найманих працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.

Відповідно до абз. 6 п. 1.8 Інструкції N 286 показник середньооблікової кількості усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості використовується для визначення середнього рівня заробітної плати.

2. Додатково пропонується виключати з розрахунку відомості про працівників, які працюють за направленням служби зайнятості і на яких підприємство отримує дотацію для працевлаштування безробітних за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

3. Середня мінімальна заробітна плата за 2012 рік розраховувалась шляхом ділення суми мінімальних заробітних плат за кожен місяць 2012 року на 12:

 

Січень

1 073

Лютий

1 073

Березень

1 073

Квітень

1 094

Травень

1 094

Червень

1 094

Липень

1 102

Серпень

1 102

Вересень

1 102

Жовтень

1 118

Листопад

1 118

Грудень

1 134

Всього

13 177

Середня мінімальна заробітна плата за 2012 рік

1 098

 

4. Для врахування регіональних особливостей під час ІІ туру при визначенні переможців Всеукраїнського рейтингу коригуючі коефіцієнти застосовуються Вищою рейтинговою комісією для усунення нерівності в оплаті праці у різних областях України.

Звітність по збору за спеціальне використання лісових ресурсів

Тисменицька міжрайонна державна податкова інспекція доводить до відома суб`єктів господарської діяльності, які є платниками збору за спеціальне використання лісових ресурсів, що відповідно до пункту 46.5 статті 46 глави 2 розділу II, розділу XVII Податкового кодексу України та підпункту 64 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року N 446, набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.12.2012 № 1404 «Про затвердження форми Податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів» (далі – Наказ № 1404).

Наказом № 1404 затверджено нову форму Податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів.

Даним наказом визнано таким, що втратив чинність, наказ Державної податкової адміністрації України від 24 грудня 2010 року N 1019 "Про затвердження форми Податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13 січня 2011 року за N 45/18783.

З наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2012 № 1404 «Про затвердження форми Податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів» та формою розрахунку можна ознайомитися в Інтернеті за наступним посиланням: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0172-13, або за тел. 2-16-95 Тисменицької МДПІ.


Сектор зв`язків із ЗМІ

та громадськістю

Тисменицької МДПІ

Інформації

ДПС в Івано-Франківській області проводить семінар для платників податків

Аналіз моделей господарських операцій підприємств з іноземними інвестиціями

Увага терміново!

Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства у 2013 році по новому

Шановні платники податків!

Звернення Міністра доходів і зборів України Олександра Клименка

Розмір мінімальної заробітної плати у 2013 році

«Класифікація видів економічної діяльності» - зміна КВЕД

Програма лібералізації державної податкової політики на 2013-2014 роки

Шахраї виманюють кошти видаючи себе за податківців

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету

Зміни до податкового кодексу

Презентація - надання консультації

Презентація - важливо знати

Видача безоплатних електронних ключів та переваги подання електронної звітності

Основні положення  Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Порядок застосування спрощеної системи оподаткування: подання заяви, терміни та порядок сплати єдиного податку

 

 

Рішення місцевих рад «Про запровадження єдиного податку»

 

Тисмениця

Лисець

Березівка

Братківці

Вільшаниця

Ганнусівка

Добровляни

Довге

Драгомирчани

Загвіздя

Клубівці

Козина

Колодіївка

Липівка

Майдан

Марківці

Милування

Нові Кривотули

Павлівка

Підлісся

Підлужжя

Підпечери

Побережжя

Посіч

Пшеничники

Радча

Рибне

Рошнів

Сілець

Слобідка

Старі Кривотули

Стебник

Стриганці

Тязів

Угринів

Узин

Хомяківка

Черніїв

Чорнолізці

Чукалівка

Ямниця

Центр обслуговування платників податків

До уваги платників податків.

 

З метою створення комфортних умов для платників податків, надання  їм комфортних та якісних адміністративних послуг у приміщенні Тисменицької міжрайонної державної податкової інспекції  відкрито Центр обслуговування платників податків (ЦОПП ).

 В Центрі, за принципом «єдиного вікна», платники мають можливість отримати широкий спектр послуг, а саме: отримати відповідні довідки, ідентифікаційні номери, інформаційні послуги, подати податкову звітність тощо.

Адреса розташування Центру обслуговування платників податків Тисменицької МДПІ:

м. Тисмениця, вул. Галицька, 15, ( перший поверх приміщення інспекції ). 

Графік роботи Центру: 

- понеділок – п`ятниця - з 08-00 до 20-00 години.

- субота -  з 08-00 – до 16.00 години.

Узагальнюючі податкові консультації

Узагальнюючі податкові консультації

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо обліку товарно-матеріальних цінностей та цінних паперів, внесених до статутного фонду платника податку

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо порядку списання кредиторської заборгованості за неоплачені товари

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо визначення витрат за діяльністю, не передбачену статусом

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо застосування ставки нуль відсотків платниками податку на прибуток

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо порядку оподаткування податком на прибуток операцій з цінними паперами на вторинному ринку

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації з питань формування витрат, понесених до 01.01.2012 за операціями з підприємцями – платниками єдиного податку

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо порядку визначення доходу та витрат за операціями з безоплатної передачі товарів (робіт, послуг)

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо оподаткування прибутку, отриманого в результаті спільної діяльності на території України без створення юридичної особи

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо використання банківських виписок як первинних документів

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо визначення суми пільги у зв’язку із звільненням прибутку від оподаткування

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо окремих питань, пов’язаних з обов’язковою реєстрацією осіб як платників податку на додану вартість

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо включення до бази оподаткування податком на додану вартість та складу витрат коштів, отриманих як сума штрафу за затримку оплати чи постачання товарів/послуг

 

Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо порядку оподаткування податком на додану вартість транспортно-експедиторської діяльності

 

Графіки прийому

ГРАФІК

прийому громадян та платників податків посадовими особами Головного управління ДФС

в Івано-Франківській області

 

 

Відділ власної безпеки ГУ ДФС в області

кожну першу,

третю п’ятницю місяця

14.00–17.00

 

Оперативне управління

кожний другий,

четвертий четвер місяця

14.00–18.00

Управління правової роботи

кожну другу,

четверту середу місяця

14.00–17.00

Управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій

кожну другу,

четверту п’ятницю місяця

9.00–13.00

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

кожний перший,

третій четвер

місяця

9.00–13.00

Управління податкового та митного аудиту

кожний перший,

третій вівторок місяця

14.00–18.00

 

Управління ІТ

кожну першу,

третю п’ятницю місяця

14.00–17.00

Відділ внутрішнього аудиту і контролю

кожний другий,

четвертий четвер місяця

9.00–13.00

Відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку

кожну другу,

четверту середу місяця

14.00–18.00

 

Відділ персоналу

кожну першу,

третю середу місяця

9.00–13.00

 

Відділ комунікацій

кожний перший,

третій четвер

місяця

14.00–18.00

Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

кожний перший,

третій понеділок

місяця

14.00–18.00

Відділ погашення заборгованостей

кожну першу,

третю середу місяця

9.00–13.00

Відділ реєстрації платників та електронних сервісів

кожну першу,

третю середу місяця

14.00-16.00

 

Особистий прийом громадян посадовими особами ГУ ДФС в Івано-Франківській області з питань, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби, проводиться за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності,20 згідно затвердженого графіка в установлені дні та години.

Попередній запис на особистий прийом є обов’язковим та закінчується не пізніше ніж за 5 робочих днів до календарної дати прийому.

Попередній запис на прийом здійснюється у робочі дні безпосередньо, або  за номером телефону (0342) 77-18-86.


ГРАФІК

прийому громадян та платників керівництвом Тисменицької ОДПІ

Головного управління ДФС

в Івано-Франківській області

 

Прізвище, ім’я та по батькові, посада

Дні прийому

Години прийому

Захаріїв Ганна Михайлівна

начальник Тисменицької ОДПІ

кожний перший,

третій понеділок місяця

14.00–18.00

Пилипенко Іван Григорович

перший заступник начальника Тисменицької ОДПІ

 

кожну другу,

четверту середу місяця

14.00–18.00

Іванішин Микола Миколайович

заступник начальника-начальник Тлумацького відділення Тисменицької ОДПІ

кожний другий,

четвертий вівторок місяця

14.00–18.00

Колодій Руслан Петрович

заступник начальника-начальник Городенківського відділення Тисменицької ОДПІ

кожний другий,

четвертий четвер місяця

14.00–18.00