Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

78400, Івано-Франківська область, Тисменицький район, м. Тисмениця, вул. Галицька,15

 Контакти:

Консультант-модератор

тел. (03436)24357

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб)

тел. (03436) 24357

Публічна інформація (запит на інформацію може бути поданий)

- на поштову адресу: 78400, м.Тисмениця, вул. Галицька, 15.

- на електронну адресу: if.dpi13@sfs.gov.ua

- факсом: (0342) 537998;

- за телефоном: (03436) 24357;

- в усній формі особисто працівникам відділу обслуговування платників податків в робочий час;

Графік роботи:

понеділок 9.00- 18.15

вівторок 9.00- 20.00

середа 9.00-18.15

четвер 9.00- 20.00

п’ятниця 9.00- 18.15

субота 9.00-16.00.

Перелік послуг, що надаються:

прийом та реєстрація вхідної кореспонденції, що надходить від суб’єктів господарювання юридичних та фізичних осіб, громадян;

приймання звітності;

надання консультацій суб’єктам звернень;

надання адміністративних послуг;

надання інформаційних послуг. 

Перелік адміністративних послуг, які можна отримати у Центрі обслуговування платників Тисменицької ОДПІ Головного управління ДФС в Івано-Франківській області :

1. Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків*      

2. Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта     

3. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій**

4. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій** 

5. Реєстрація розрахункових книжок**

6. Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку        

7. Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність       

8. Реєстрація платника єдиного податку   

9. Надання витягу з реєстру платників єдиного податку        

10. Внесення установи (організації) до Реєстру неприбуткових організацій та установ         

11. Перереєстрація установи (організації) у Реєстрі неприбуткових організацій та установ    

12.  Підтвердження статусу податкового резидента України**    

13. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)      

14. Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку   

15. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)**        

16. Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами**

17. Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби**         

* Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головними управліннями ДФС в областях та м. Києві

** Адміністративна послуга надається також Міжрегіональним головним управлінням ДФС - Центральним офісом з обслуговування великих платників та спеціалізованими державними податковими інспекціями з обслуговування великих платників