Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі за 2016 рік

Організація роботи щодо письмових звернень та особистого прийому громадян в управлінні здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України.

За 2016 рік надійшло 44 письмових та 60 усних звернень громадян.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян в окремих населених пунктах району організовано функціонування громадських приймалень (м.Тисмениця, селище Єзупіль, селище Лисець, с.Марківці, с. Стриганці, с.Черніїв, с.Підпечари, с.Угринів). В усіх сільських радах, відділеннях зв’язку, відділеннях банків та бібліотеках району встановлено скриньки для звернень громадян.

В 43 бібліотеках району створено інформаційно - консультативні пункти, де громадяни району можуть ознайомитися з нормативними актами, що стосуються пенсійного законодавства.

В управлінні щоденно працює “гаряча” телефонна лінія. За 2016 рік проведено 251 “гарячу” телефонну лінію, під час яких 166 громадянам району надано відповіді на порушені питання.

За 2016 рік в засобах масової інформації надруковано 20 статтей.

 

Щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі за І квартал 2015 року

Управління Пенсійного фонду України у Тисменицькому районі, реалізуючи вимоги Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента України, наказів та постанов Пенсійного фонду України, відповідних доручень райдержадміністрації, наказів головного управління Фонду в області, вживає заходи щодо підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, усунення причин та умов, що породжують скарги.

Щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі за 2014 рік

Управління Пенсійного фонду України у Тисменицькому районі, реалізуючи вимоги Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента України, наказів та постанов Пенсійного фонду України, відповідних доручень райдержадміністрації, наказів головного управління Фонду в області, вживає заходи щодо підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, усунення причин та умов, що породжують скарги.

Протягом 2014 року до управління Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі надійшло 95 звернень громадян, з них 61 письмове та 34 усних, що на 17 звернень, або 15 відс. менше, ніж за 2013 рік ( 48 письмових та 64 усних).