Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року

До районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року надійшло всього 672 звернення, у тому числі на особистому прийомі побувало 7 осіб, з письмовими заявами звернулося 575 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 90 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість заяв громадян збільшилася на 10,7 відсотків, що становить  65 звернень.

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 2018 рік

       До районної державної адміністрації у 2018 році надійшло всього 1547 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 20 осіб, з письмовими заявами звернулося 1202 особи, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 325 звернень.

      У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян зменшилася на 25,8 відсотків, що становить  539 звернень.

     Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у 2018 році, становить 1222, а враховуючи колективні заяви звернулося 1268 громадян. Кількість порушених у цих зверненнях питань - 1228. Із них найбільша кількість звернень  надійшла по соціальних питаннях - 1086, що становить 88 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях - 70 звернень, що відповідно становить 5,7 відсотків.

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

До районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року надійшло всього 1254 звернення, у тому числі на особистому прийомі побувало 14 осіб, з письмовими заявами звернулося 1077 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 163 звернення.

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І півріччі 2018 року

До районної державної адміністрації у І півріччі 2018 року надійшло всього 908 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 8 осіб, з письмовими заявами звернулося 785 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 115 звернень.

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року

До районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року надійшло всього 607 зверненья, у тому числі на особистому прийомі побувала 1 особа, з письмовими заявами звернулося 546 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 60 звернень.

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2017 році

До районної державної адміністрації у 2017 році надійшло всього 2086 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 26 осіб, з письмовими заявами звернулося 1828 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 232 звернення.

У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян збільшилася на 109 відсотків, що становить 172 звернення.

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації за 2016 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2016 році надійшло всього 11129 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1699 осіб, письмових заяв надійшло 9430, із них: повторних - 40, колективних - 50.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 149,8 відсотка, що становить  3700 звернень. Із них позитивно вирішено 9855 проблемних питань жителів району, що становить 88,6 відсотка до всіх звернень, надано роз’яснення 1247 громадянам, що відповідно становить 11,2 відсотка.

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2015 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2015 році надійшло всього 7429 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1003 особи, письмових заяв надійшло 6426, із них: повторних - 27, колективних - 38.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 19,3 відсотка, що становить  1202 звернення. Із них позитивно вирішено 5801 проблемне питання жителів району, що становить 78 відсотків до всіх звернень, надано роз’яснення 1628 громадянам, що відповідно становить 22 відсотки.