Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2014 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2014 році надійшло всього 6227 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 761 особа, письмових заяв надійшло 5466, із них: повторних - 31, колективних - 44.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян зменшилася на 12,7 відсотків, що становить  903 звернення. Із них позитивно вирішено 4931 проблемне питання жителів району, що становить 79,2 відсотків до всіх звернень, надано роз’яснення 1296 громадянам, що відповідно становить 20,8 відсотків.

1204 звернення надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 66 звернення надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2014 році становить 6231. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 4431 звернення, що становить 71,1 відсоток до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 1363 звернення, що відповідно становить 21,9 відсотків.

         До районної державної адміністрації у 2014 році надійшло всього 655 звернення, у тому числі на особистий прийом звернулося 17 осіб, письмових звернень надійшло 536,  із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 102 звернення.

          У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян зменшилася на 15,3 відсотків, що становить 118 звернень.

          Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до  районної  державної  адміністрації у 2014 році, становить 553 а враховуючи колективні заяви, звернулося 614 громадян.  Кількість  порушених у цих  зверненнях  питань – 555.  Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних  питаннях – 438, що становить  78,9 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях – 56 звернень, що відповідно становить  10,1 відсотків.

       У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, зменшилася на 10,5 відсотків, що становить 65 звернень.

        Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів.  У 2014 році  до райдержадміністрації надійшло 325 заяв від цієї категорії населення, що становить 58,8 відсотків до загальної кількості звернень.

          За результатами розгляду звернень, які надійшли до районної державної адміністрації  вирішено позитивно 445, що становить 80,5 відсотків до всіх звернень, дано роз’яснення  по 108 питаннях, що відповідно становить 19,5 відсотків та жодному заявнику не відмовлено у розгляді звернень.

У2014 році у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд із обласної державної адміністрації 102 звернень. У порівняні з 2013 роком їх кількість зменшилася  на 34 відсотки, що становить 53 звернення.  Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади  вищого рівня, соціального характеру – 72 звернення, що становить 70,6 відсотків до всіх звернень та земельні питання – 24 звернення, що відповідно становить 23,5 відсотків.

23 січня 2014 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації де слухалося питання про розгляд звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2013 році та хід виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", а також  24 липня 2014 року  на засіданні колегії районної державної адміністрації слухалося питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2014 року. За результатами проведених засідань колегій прийнято відповідні розпорядження від 28 січня 2014 року № 41 та від 25 липня 2014 року № 329.

  Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. У зв’язку із кадровими змінами, головою районної державної адміністрації 24 квітня 2014 року затверджено графіки прийому громадян з особистих питань, виїзних прийомів громадян та   графік роботи «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації у І півріччі 2014 року, а також  розпорядженням районної державної адміністрації від 01 липня 2014 року № 300 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у ІІ півріччі 2014 року»  затверджено  аналогічні графіки  прийому громадян у ІІ півріччі 2014 року.

З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом  2014 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

 

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в районній державній адміністрації щоп'ятниці з 11 год. працює "гаряча" телефонна лінія і жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої питання. У 2014 році було проведено  49   таких прийомів.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівниками районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У зв’язку із кадровими змінами протягом 2014 року було проведено 43 таких  прийоми керівниками районної державної адміністрації.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2014 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2013 року, І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2014 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для інформування керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 10 січня 2014 року розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2013 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно чинного законодавства.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації по «гарячій» телефонній лінії. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Діалог громади та влади» ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації. У цій рубриці постійно друкуються інформації про проведення виїзних прийомів громадян у селах району головою районної державної адміністрації та аналітичні матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації.