Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2015 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2015 році надійшло всього 7429 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1003 особи, письмових заяв надійшло 6426, із них: повторних - 27, колективних - 38.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 19,3 відсотка, що становить  1202 звернення. Із них позитивно вирішено 5801 проблемне питання жителів району, що становить 78 відсотків до всіх звернень, надано роз’яснення 1628 громадянам, що відповідно становить 22 відсотки.

1247 звернень надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 80 звернень надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2015 році становить 7437. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 4922 звернення, що становить 66,2 відсотка до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 2140 звернень, що відповідно становить 28,8 відсотка.

         До районної державної адміністрації у 2015 році надійшло всього 1428 звернень, у тому числі на особистий прийом звернулося 42 особи, письмових звернень надійшло 1148,  із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 238 звернень.

          У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян збільшилася на218 відсотків, що становить 773 звернення.

          Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до  районної  державної  адміністрації у 2015 році, становить 1190, а враховуючи колективні заяви, звернулося 1340 громадян.  Кількість  порушених у цих  зверненнях  питань – 1198.  Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних  питаннях – 1074, що становить  89,6 відсотка від загальної кількості; по земельних питаннях – 65 звернень, що відповідно становить  5,4 відсотка.

       У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, збільшилася на 215,5 відсотка, що становить 642 звернення.

Районною державною адміністрацією відповідно до рішення районної ради від 12 січня 2015 року «Про цільову програму фінансування мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі», у зв’язку з важким матеріальним становищем виплачуються кошти в сумі одна тисяча гривень кожній сім”ї учасників проведення антитерористичної операції та сім”ї військовозобов’язаних призваних по мобілізації. А також відповідно до рішення районної ради від 27 березня 2015 року «Про фінансування цільової програми  мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі»  виплачуються кошти в сумі три тисячі гривень кожному учаснику із числа жителів району, які отримали поранення чи захворювання в зоні проведення антитерористичної операції на сході країни.

У 2015 році  із грошового фонду вищеназваних програм  отримали допомогу 286 учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на суму 460 тис. грн.  А також Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Тисменицького району проведено виплати 192 жителям району даної категорії  на суму 198 тис. грн. 

        Значна частина заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів.  У 2015 році  до райдержадміністрації надійшло 376 заяв від цієї категорії населення, що становить 31,6 відсотка до загальної кількості звернень.

          За результатами розгляду звернень, які надійшли до районної державної адміністрації,  вирішено позитивно 1023, що становить 86 відсотків до всіх звернень, дано роз’яснення  по 167 питаннях, що відповідно становить 14 відсотків та жодному заявнику не відмовлено у розгляді його звернення.

За 2015 рік у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 238 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 145 звернень, із Адміністрації Президента України 8 звернень та із обласної державної адміністрації - 85 звернень. У порівняні з минулим роком їх кількість збільшилася на 233 відсотки, що становить 136 звернень. Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади  вищого рівня, соціального характеру – 196 звернень, що становить 82,4 відсотка до всіх звернень та земельні питання – 26 звернень, що відповідно становить 11 відсотків.

27 січня та 28 липня 2015 року проведено засідання колегій районної державної адміністрації, де слухалося питання про роботу із зверненнями громадян у 2014 році і хід виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2015 року. За результатами проведених засідань колегій прийнято розпорядження від 02 лютого  2015 року № 33 «Про роботу із зверненнями громадян у 2014 році» та від 29 липня 2015 року № 290 «Про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2015 року».

       Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. У зв’язку із кадровими змінами головою районної державної адміністрації 27 січня 2015 року затверджено графіки прийому громадян з особистих питань, виїзних прийомів громадян у І кварталі 2015 року. Розпорядженням райдержадміністрації від 01 квітня 2015 року № 139 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2015 рік» затверджено  графік прийому громадян з особистих питань та графік виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на 2015 рік.

          На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 03.04.2015р. № 143 «Про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації», яким затверджено Положення про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації. Інформацію про  роботу «гарячої» телефонної лінії розміщено на веб-сайті районної державної адміністрації, інформаційному стенді та в районній газеті «Вперед». Жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої проблемні питання. За  2015 рік було оформлено та розглянуто 9 звернень із «гарячої» телефонної лінії.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівництвом районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У зв’язку із кадровими змінами  у 2015 році було проведено  55 таких  виїздів.

З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом   2015 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками відділів та управлінь райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та відповідно до графіка проведення «дня контролю» у органах місцевого самоврядування працівниками сектора роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації було здійснено 8 виїздів у сільські ради.  За результатами  проведеного  моніторингу  складено доповідні записки. А також згідно з графіком проведення перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах та управліннях райдержадміністрації проведено 2 перевірки, за результатами яких складено довідки.

        Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.    В зв’язку із кадровими змінами прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 06.04.2015 р. № 145 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян  при районній державній адміністрації», яким затверджено склад комісії та Положення про неї.  Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення детального вивчення  розгляду повторних звернень окремих жителів району.

       На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2015 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2014 року, І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2015 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для ознайомлення керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 12 січня 2015 року було розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2014 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно із чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Влада відкрита для народу»  ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації, інформаціями про проведення виїзних прийомів громадян у селах району головою районної державної адміністрації. У цій рубриці 13 лютого 2015 року було надруковано аналітичну  довідку «Про  роботу Тисменицької РДА із зверненнями громадян у 2014 році».