Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

ДОВІДКА про звернення громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації за 2016 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2016 році надійшло всього 11129 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1699 осіб, письмових заяв надійшло 9430, із них: повторних - 40, колективних - 50.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 149,8 відсотка, що становить  3700 звернень. Із них позитивно вирішено 9855 проблемних питань жителів району, що становить 88,6 відсотка до всіх звернень, надано роз’яснення 1247 громадянам, що відповідно становить 11,2 відсотка.

1920 звернень надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 78 звернень надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які надійшли  до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2016 році становить 11137. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 7001 звернення, що становить 62,8 відсотка до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 2686 звернень, що відповідно становить 24,1 відсотка.

До районної державної адміністрації у 2016 році надійшло всього 1914 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 36 осіб, з письмовими заявами звернулося 1552 особи, із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 326 звернень.

У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян збільшилася на 134 відсотки, що становить 486 звернень.

Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у 2016 році, становить 1588,  враховуючи колективні заяви, звернулося 1732 громадян. Кількість порушених у цих зверненнях питань - 1596. Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних питаннях - 1388, що становить 87 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях - 52 звернення, що становить 3,3 відсотка; по питаннях комунального господарства – 92 звернення, що відповідно становить 5,8 відсотка.

У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо до районної державної адміністрації, збільшилася на 133,4 відсотка, що становить 398 звернень.

Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян - учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних  сімей  та    одиноких    матерів.   У 2016 роцідо районної державної адміністрації надійшло 885 заяв від цієї категорії населення, що становить 55,7 відсотка  до загальної кількості звернень.

Районною державною адміністрацією відповідно до рішення районної ради від 25 грудня 2015 року «Про цільову програму фінансування мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі на 2016-2020 роки», у зв’язку з важким матеріальним становищем виплачуються кошти в сумі одна тисяча гривень кожній сім”ї учасників проведення антитерористичної операції, сім”ї військовозобов’язаних  та сім”ї   призваних по мобілізації. А також відповідно до даного рішення районної ради   виплачуються кошти в сумі три тисячі гривень кожному учаснику із числа жителів району, які отримали поранення чи захворювання в зоні проведення антитерористичної операції на сході країни.

У 2016 році у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 326 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 239 звернень, із Адміністрації Президента України - 6 звернень та із обласної державної адміністрації - 81 звернення. У порівняні з минулим роком їх кількість збільшилася на 137 відсотків, що становить 88 звернень.   Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, соціального характеру - 272 звернення, що становить 83,4 відсотка до всіх звернень.

26 січня 2016 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації, де слухалося питання про роботу із зверненнями громадян у 2015 році та виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року             № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування". За результатами проведеного засідання колегії прийнято розпорядження від 05 лютого  2016 року № 61 «Про роботу із зверненнями громадян у 2015 році».

       Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі у керівництва районної державної адміністрації. Розпорядженням районної державної адміністрації від 04 січня  2016 року № 1 «Про організацію прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації на 2016 рік» затверджено графіки прийому громадян з особистих питань та   виїзних прийомів громадян на 2016 рік.

          На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія  відповідно до Положення про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації. Інформацію про порядок  роботи «гарячої» телефонної лінії розміщено на веб-сайті районної державної адміністрації, інформаційному стенді. Жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої  питання.

          Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівництвом районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У 2016 році було проведено  90 таких  виїздів.

         З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом 2016 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками відділів та управлінь райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та відповідно до графіка проведення «дня контролю» у органах місцевого самоврядування працівниками сектора роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації було здійснено 12 виїздів у сільські ради.  За результатами  проведеного  моніторингу  складено доповідні записки. А також згідно з графіком проведення перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах та управліннях райдержадміністрації проведено 2 перевірки, за результатами яких складено довідки.

        Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.      Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення детального вивчення  розгляду повторних звернень окремих жителів району. Протягом   2016 року відбулося 12 засідань комісії.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2016 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2015 року та І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2016 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для ознайомлення керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 05 січня 2016 року було розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2015 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно із чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Влада відкрита для народу»  ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації, інформаціями про проведення виїзних прийомів громадян у селах району керівництвом районної державної адміністрації. У цій рубриці 29 січня 2016 року було надруковано аналітичну  довідку «Про  роботу Тисменицької районної державної адміністрації із зверненнями громадян у 2015 році».