Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року

До районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року надійшло всього 672 звернення, у тому числі на особистому прийомі побувало 7 осіб, з письмовими заявами звернулося 575 осіб, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 90 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість заяв громадян збільшилася на 10,7 відсотків, що становить  65 звернень.

Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року, становить 582, а враховуючи колективні заяви звернулося 598 громадян. Кількість порушених у цих зверненнях питань - 582. Із них найбільша кількість звернень  надійшла по соціальних питаннях - 560, що становить 96,2 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях - 5 звернень, що відповідно становить 0,9 відсотків.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, збільшилася на 6,4  відсотків, що становить 35 звернень.

Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян - учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних    та    одиноких    матерів.     У І кварталі 2019  року до райдержадміністрації надійшла 301 заява  від цієї категорії населення, що становить 51,7  відсотків до загальної кількості звернень.

У І кварталі 2019 року у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 90 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 81 звернення, із Адміністрації Президента України 1 звернення  та із обласної державної адміністрації 8 звернень. У порівняні з відповідним періодом минулого року їх кількість збільшилася на 50 відсотків, що становить 30 звернень.   Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, соціального характеру - 86 звернень, що становить 95,5 відсотків до всіх звернень.

24 січня 2019 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації де слухалося питання про роботу із зверненнями громадян у 2018 році та хід виконання основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування". За результатами проведеного засідання колегій прийнято розпорядження від 31 січня 2019 року №33 «Про роботу із зверненнями громадян у 2018 році та хід виконання основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ».  

На виконання пункту 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія  та телефон довіри відповідно до Положень про них. Інформацію про порядок  роботи «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри розміщено на веб-сайті районної державної адміністрації та інформаційному стенді. Жителі району мають змогу по телефону озвучити та вирішити свої питання.

На виконання пункту 2 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації запроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань розгляду звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації та днів контролю в органах місцевого самоврядування . У І кварталі 2019 року проведено моніторинг у 8 сільських радах та  у 2 відділах  райдержадміністрації з метою надання методично-практичної допомоги в роботі із зверненнями громадян. За результатами проведеного моніторингу складено довідки.

Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.      У І кварталі 2019 року було проведено 3 засідання комісії. Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення   детального вивчення проблемних питань у зверненнях окремих жителів району.

Відповідно до абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено розпорядженням райдержадміністрації від 02 січня 2019 року «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2019 рік»  графіки особистого прийому громадян та графіки особистих виїзних прийомів громадян в населених пунктах району керівництвом райдержадміністрації.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівниками районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У  І кварталі  2018 року було проведено  24 таких  прийоми керівництвом районної державної адміністрації.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" періодично проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян. Аналітичні довідки і цифрові звіти подаються для ознайомлення керівництву районної державної адміністрації та надсилаються у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

На виконання абзацу 9 пункту 4 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації розміщуються аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян за підсумками року та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно із чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Влада відкрита для народу»  ознайомлюватися з основними подіями із життя району та діяльності районної державної адміністрації, інформаціями про проведення виїзних прийомів громадян у селах району керівництвом районної державної адміністрації. У цій рубриці  друкуються аналітичні  довідки про  роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян за підсумками року.