Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І півріччі 2019 року

До районної державної адміністрації у І півріччі 2019 року надійшло всього 1040 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 9 осіб, з письмовими заявами звернулося 874 особи, із обласної державної адміністрації на розгляд надійшло 157 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість заяв громадян збільшилася на 14,5 відсотків, що становить  132 звернення.

Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у І півріччі 2019 року, становить 883, а враховуючи колективні заяви звернулося 908 громадян. Кількість порушених у цих зверненнях питань - 883. Із них найбільша кількість звернень  надійшла по соціальних питаннях - 811, що становить 91,8 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях - 28 звернень, що відповідно становить 3,2 відсотки.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, збільшилася на 11,3  відсотків, що становить 90 звернень.

Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян - учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних    та    одиноких    матерів.     У І півріччі 2019  року до райдержадміністрації надійшло 489 заяв  від цієї категорії населення, що становить 55,4  відсотків до загальної кількості звернень.

У І півріччі 2019 року у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 157 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 141 звернення, із Адміністрації Президента України 2 звернення  та із обласної державної адміністрації 14 звернень. У порівняні з відповідним періодом минулого року їх кількість збільшилася на 36,5 відсотків, що становить 42 звернення.   Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, соціального характеру - 144 звернення, що становить 92 відсотки до всіх звернень.

На виконання пункту 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації функціонують «гаряча» телефонна лінія  та телефон довіри відповідно до Положень про них. Інформацію про порядок  роботи «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри розміщено на вебсайті районної державної адміністрації та інформаційному стенді. Жителі району мають змогу по телефону озвучити та вирішити свої питання.

На виконання пункту 2 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністраціїзапроваджено постійний моніторинг додержання законодавства з питань розгляду звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації та днів контролю в органах місцевого самоврядування. У І півріччі 2019 року проведено моніторинг у 18 сільських радах та  у 4   відділах  райдержадміністрації з метою надання методично-практичної допомоги в роботі із зверненнями громадян. За результатами проведеного моніторингу складено довідки.

 Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. У І півріччі 2019 року було проведено 6 засідань комісії. Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення   детального вивчення проблемних питань у зверненнях окремих жителів району.

Відповідно до абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" розроблено та затверджено розпорядженням райдержадміністрації від 02 січня 2019 року «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2019 рік»  графіки особистого прийому громадян та графіки особистих виїзних прийомів громадян в населених пунктах району керівництвом райдержадміністрації.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та безпосередньо жителів району керівниками районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У  І півріччі  2019 року керівництвом районної державної адміністрації було проведено  46 таких  прийомів.

На виконання абзацу 9 пункту 4 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному вебсайті районної державної адміністрації розміщуються аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян за підсумками року та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього вебсайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які реєструються та розглядаються згідно із чинним законодавством.