Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Інформація про роботу із зверненнями громадян

ДОВІДКА

про звернення громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації за 2016 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2016 році надійшло всього 11129 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1699 осіб, письмових заяв надійшло 9430, із них: повторних - 40, колективних - 50.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 149,8 відсотка, що становить  3700 звернень. Із них позитивно вирішено 9855 проблемних питань жителів району, що становить 88,6 відсотка до всіх звернень, надано роз’яснення 1247 громадянам, що відповідно становить 11,2 відсотка.

1920 звернень надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 78 звернень надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, які надійшли  до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2016 році становить 11137. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 7001 звернення, що становить 62,8 відсотка до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 2686 звернень, що відповідно становить 24,1 відсотка.

До районної державної адміністрації у 2016 році надійшло всього 1914 звернень, у тому числі на особистому прийомі побувало 36 осіб, з письмовими заявами звернулося 1552 особи, із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 326 звернень.

У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян збільшилася на 134 відсотки, що становить 486 звернень.

Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до районної державної адміністрації у 2016 році, становить 1588,  враховуючи колективні заяви, звернулося 1732 громадян. Кількість порушених у цих зверненнях питань - 1596. Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних питаннях - 1388, що становить 87 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях - 52 звернення, що становить 3,3 відсотка; по питаннях комунального господарства – 92 звернення, що відповідно становить 5,8 відсотка.

У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо до районної державної адміністрації, збільшилася на 133,4 відсотка, що становить 398 звернень.

Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян - учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних  сімей  та    одиноких    матерів.   У 2016 роцідо районної державної адміністрації надійшло 885 заяв від цієї категорії населення, що становить 55,7 відсотка  до загальної кількості звернень.

Районною державною адміністрацією відповідно до рішення районної ради від 25 грудня 2015 року «Про цільову програму фінансування мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі на 2016-2020 роки», у зв’язку з важким матеріальним становищем виплачуються кошти в сумі одна тисяча гривень кожній сім”ї учасників проведення антитерористичної операції, сім”ї військовозобов’язаних  та сім”ї   призваних по мобілізації. А також відповідно до даного рішення районної ради   виплачуються кошти в сумі три тисячі гривень кожному учаснику із числа жителів району, які отримали поранення чи захворювання в зоні проведення антитерористичної операції на сході країни.

У 2016 році у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 326 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 239 звернень, із Адміністрації Президента України - 6 звернень та із обласної державної адміністрації - 81 звернення. У порівняні з минулим роком їх кількість збільшилася на 137 відсотків, що становить 88 звернень.   Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади вищого рівня, соціального характеру - 272 звернення, що становить 83,4 відсотка до всіх звернень.

26 січня 2016 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації, де слухалося питання про роботу із зверненнями громадян у 2015 році та виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року             № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування". За результатами проведеного засідання колегії прийнято розпорядження від 05 лютого  2016 року № 61 «Про роботу із зверненнями громадян у 2015 році».

       Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі у керівництва районної державної адміністрації. Розпорядженням районної державної адміністрації від 04 січня  2016 року № 1 «Про організацію прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації на 2016 рік» затверджено графіки прийому громадян з особистих питань та   виїзних прийомів громадян на 2016 рік.

          На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія  відповідно до Положення про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації. Інформацію про порядок  роботи «гарячої» телефонної лінії розміщено на веб-сайті районної державної адміністрації, інформаційному стенді. Жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої  питання.

          Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівництвом районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У 2016 році було проведено  90 таких  виїздів.

         З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом 2016 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками відділів та управлінь райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та відповідно до графіка проведення «дня контролю» у органах місцевого самоврядування працівниками сектора роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації було здійснено 12 виїздів у сільські ради.  За результатами  проведеного  моніторингу  складено доповідні записки. А також згідно з графіком проведення перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах та управліннях райдержадміністрації проведено 2 перевірки, за результатами яких складено довідки.

        Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.      Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення детального вивчення  розгляду повторних звернень окремих жителів району. Протягом   2016 року відбулося 12 засідань комісії.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2016 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2015 року та І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2016 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для ознайомлення керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 05 січня 2016 року було розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2015 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно із чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Влада відкрита для народу»  ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації, інформаціями про проведення виїзних прийомів громадян у селах району керівництвом районної державної адміністрації. У цій рубриці 29 січня 2016 року було надруковано аналітичну  довідку «Про  роботу Тисменицької районної державної адміністрації із зверненнями громадян у 2015 році».

ДОВІДКА

про звернення громадян, що надійшли  до   районної

державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2015 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2015 році надійшло всього 7429 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1003 особи, письмових заяв надійшло 6426, із них: повторних - 27, колективних - 38.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася на 19,3 відсотка, що становить  1202 звернення. Із них позитивно вирішено 5801 проблемне питання жителів району, що становить 78 відсотків до всіх звернень, надано роз’яснення 1628 громадянам, що відповідно становить 22 відсотки.

1247 звернень надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 80 звернень надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2015 році становить 7437. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 4922 звернення, що становить 66,2 відсотка до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 2140 звернень, що відповідно становить 28,8 відсотка.

         До районної державної адміністрації у 2015 році надійшло всього 1428 звернень, у тому числі на особистий прийом звернулося 42 особи, письмових звернень надійшло 1148,  із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 238 звернень.

          У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян збільшилася на218 відсотків, що становить 773 звернення.

          Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до  районної  державної  адміністрації у 2015 році, становить 1190, а враховуючи колективні заяви, звернулося 1340 громадян.  Кількість  порушених у цих  зверненнях  питань – 1198.  Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних  питаннях – 1074, що становить  89,6 відсотка від загальної кількості; по земельних питаннях – 65 звернень, що відповідно становить  5,4 відсотка.

       У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, збільшилася на 215,5 відсотка, що становить 642 звернення.

Районною державною адміністрацією відповідно до рішення районної ради від 12 січня 2015 року «Про цільову програму фінансування мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі», у зв’язку з важким матеріальним становищем виплачуються кошти в сумі одна тисяча гривень кожній сім”ї учасників проведення антитерористичної операції та сім”ї військовозобов’язаних призваних по мобілізації. А також відповідно до рішення районної ради від 27 березня 2015 року «Про фінансування цільової програми  мобілізаційних заходів та цивільного захисту населення в Тисменицькому районі»  виплачуються кошти в сумі три тисячі гривень кожному учаснику із числа жителів району, які отримали поранення чи захворювання в зоні проведення антитерористичної операції на сході країни.

У 2015 році  із грошового фонду вищеназваних програм  отримали допомогу 286 учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на суму 460 тис. грн.  А також Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Тисменицького району проведено виплати 192 жителям району даної категорії  на суму 198 тис. грн. 

        Значна частина заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів.  У 2015 році  до райдержадміністрації надійшло 376 заяв від цієї категорії населення, що становить 31,6 відсотка до загальної кількості звернень.

          За результатами розгляду звернень, які надійшли до районної державної адміністрації,  вирішено позитивно 1023, що становить 86 відсотків до всіх звернень, дано роз’яснення  по 167 питаннях, що відповідно становить 14 відсотків та жодному заявнику не відмовлено у розгляді його звернення.

За 2015 рік у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд від органів влади вищого рівня 238 звернень, у тому числі із урядової «гарячої» лінії Кабінету Міністрів України надійшло 145 звернень, із Адміністрації Президента України 8 звернень та із обласної державної адміністрації - 85 звернень. У порівняні з минулим роком їх кількість збільшилася на 233 відсотки, що становить 136 звернень. Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади  вищого рівня, соціального характеру – 196 звернень, що становить 82,4 відсотка до всіх звернень та земельні питання – 26 звернень, що відповідно становить 11 відсотків.

27 січня та 28 липня 2015 року проведено засідання колегій районної державної адміністрації, де слухалося питання про роботу із зверненнями громадян у 2014 році і хід виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2015 року. За результатами проведених засідань колегій прийнято розпорядження від 02 лютого  2015 року № 33 «Про роботу із зверненнями громадян у 2014 році» та від 29 липня 2015 року № 290 «Про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2015 року».

       Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. У зв’язку із кадровими змінами головою районної державної адміністрації 27 січня 2015 року затверджено графіки прийому громадян з особистих питань, виїзних прийомів громадян у І кварталі 2015 року. Розпорядженням райдержадміністрації від 01 квітня 2015 року № 139 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2015 рік» затверджено  графік прийому громадян з особистих питань та графік виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації на 2015 рік.

          На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 03.04.2015р. № 143 «Про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації», яким затверджено Положення про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації. Інформацію про  роботу «гарячої» телефонної лінії розміщено на веб-сайті районної державної адміністрації, інформаційному стенді та в районній газеті «Вперед». Жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої проблемні питання. За  2015 рік було оформлено та розглянуто 9 звернень із «гарячої» телефонної лінії.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівництвом районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У зв’язку із кадровими змінами  у 2015 році було проведено  55 таких  виїздів.

З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом   2015 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками відділів та управлінь райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та відповідно до графіка проведення «дня контролю» у органах місцевого самоврядування працівниками сектора роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації було здійснено 8 виїздів у сільські ради.  За результатами  проведеного  моніторингу  складено доповідні записки. А також згідно з графіком проведення перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах та управліннях райдержадміністрації проведено 2 перевірки, за результатами яких складено довідки.

        Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.    В зв’язку із кадровими змінами прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 06.04.2015 р. № 145 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян  при районній державній адміністрації», яким затверджено склад комісії та Положення про неї.  Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення детального вивчення  розгляду повторних звернень окремих жителів району.

       На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2015 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2014 року, І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2015 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для ознайомлення керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 12 січня 2015 року було розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2014 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно із чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Влада відкрита для народу»  ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації, інформаціями про проведення виїзних прийомів громадян у селах району головою районної державної адміністрації. У цій рубриці 13 лютого 2015 року було надруковано аналітичну  довідку «Про  роботу Тисменицької РДА із зверненнями громадян у 2014 році».

 

 

ДОВІДКА

про звернення громадян, що надійшли  до   районної

державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2014 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2014 році надійшло всього 6227 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 761 особа, письмових заяв надійшло 5466, із них: повторних - 31, колективних - 44.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян зменшилася на 12,7 відсотків, що становить  903 звернення. Із них позитивно вирішено 4931 проблемне питання жителів району, що становить 79,2 відсотків до всіх звернень, надано роз’яснення 1296 громадянам, що відповідно становить 20,8 відсотків.

1204 звернення надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 66 звернення надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2014 році становить 6231. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 4431 звернення, що становить 71,1 відсоток до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 1363 звернення, що відповідно становить 21,9 відсотків.

         До районної державної адміністрації у 2014 році надійшло всього 655 звернення, у тому числі на особистий прийом звернулося 17 осіб, письмових звернень надійшло 536,  із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 102 звернення.

          У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян зменшилася на 15,3 відсотків, що становить 118 звернень.

          Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до  районної  державної  адміністрації у 2014 році, становить 553 а враховуючи колективні заяви, звернулося 614 громадян.  Кількість  порушених у цих  зверненнях  питань – 555.  Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних  питаннях – 438, що становить  78,9 відсотків від загальної кількості; по земельних питаннях – 56 звернень, що відповідно становить  10,1 відсотків.

       У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, зменшилася на 10,5 відсотків, що становить 65 звернень.

        Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів.  У 2014 році  до райдержадміністрації надійшло 325 заяв від цієї категорії населення, що становить 58,8 відсотків до загальної кількості звернень.

          За результатами розгляду звернень, які надійшли до районної державної адміністрації  вирішено позитивно 445, що становить 80,5 відсотків до всіх звернень, дано роз’яснення  по 108 питаннях, що відповідно становить 19,5 відсотків та жодному заявнику не відмовлено у розгляді звернень.

У2014 році у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд із обласної державної адміністрації 102 звернень. У порівняні з 2013 роком їх кількість зменшилася  на 34 відсотки, що становить 53 звернення.  Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади  вищого рівня, соціального характеру – 72 звернення, що становить 70,6 відсотків до всіх звернень та земельні питання – 24 звернення, що відповідно становить 23,5 відсотків.

23 січня 2014 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації де слухалося питання про розгляд звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2013 році та хід виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", а також  24 липня 2014 року  на засіданні колегії районної державної адміністрації слухалося питання про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2014 року. За результатами проведених засідань колегій прийнято відповідні розпорядження від 28 січня 2014 року № 41 та від 25 липня 2014 року № 329.

  Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. У зв’язку із кадровими змінами, головою районної державної адміністрації 24 квітня 2014 року затверджено графіки прийому громадян з особистих питань, виїзних прийомів громадян та   графік роботи «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації у І півріччі 2014 року, а також  розпорядженням районної державної адміністрації від 01 липня 2014 року № 300 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у ІІ півріччі 2014 року»  затверджено  аналогічні графіки  прийому громадян у ІІ півріччі 2014 року.

З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом  2014 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

 

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в районній державній адміністрації щоп'ятниці з 11 год. працює "гаряча" телефонна лінія і жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити свої питання. У 2014 році було проведено  49   таких прийомів.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівниками районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. У зв’язку із кадровими змінами протягом 2014 року було проведено 43 таких  прийоми керівниками районної державної адміністрації.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2014 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2013 року, І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2014 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для інформування керівництву районної державної адміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 10 січня 2014 року розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2013 році та періодично поновлюються графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно чинного законодавства.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Назустріч людям" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації по «гарячій» телефонній лінії. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Діалог громади та влади» ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності районної державної адміністрації. У цій рубриці постійно друкуються інформації про проведення виїзних прийомів громадян у селах району головою районної державної адміністрації та аналітичні матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації.

 

 

 

ДОВІДКА

про звернення громадян, що надійшли  до   районної

державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2013 рік

До виконкомів сільських, селищних, міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2013 році надійшло всього 7130 звернень, в тому числі на особистий прийом звернулося 1140 осіб, письмових заяв надійшло 5990, із них: повторних - 37, колективних - 60.

У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян зменшилася на 7 відсотків, що становить  543 звернення. Із них позитивно вирішено 5405 проблемних питань жителів району, що становить 75,8 відсоткків до всіх звернень, надано роз’яснення 1717 громадянам, що відповідно становить 24,1відсотка.

1339 звернень надійшло від громадян, які потребують соціального захисту (інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів), 61 звернення надійшло від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 10 звернень - від учасників бойових дій, інвалідів війни. Заяви від таких громадян вирішуються першочергово.

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян до виконкомів сільських, селищних, Тисменицької міської рад, районної державної адміністрації та районної ради у 2013 році становить 7137. Найбільша кількість звернень громадян надійшла по земельних питаннях - 5072 звернення, що становить 71,1 відсотоків до загальної кількості, а також по соціальних питаннях - 1335 звернень, що відповідно становить 18,7 відсотків. Із порушених у зверненнях проблемних питань вирішено позитивно 5405, що становить 75,7 відсотків до всіх звернень, надано роз'яснення по 1717 заявах, що відповідно становить 24 відсотки.

         До районної державної адміністрації у 2013 році надійшло всього 773 звернення, у тому числі на особистий прийом звернулося 58 осіб, письмових звернень надійшло 560,  із обласної державної адміністрації на розгляд поступило 155 звернень.

          У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян зменшилася на 10 відсотків, що становить 85 звернень.

          Кількість звернень, які надійшли безпосередньо до  районної  державної  адміністрації у 2013 році, становить 618 а враховуючи колективні заяви, звернулося 685 громадян.  Кількість  порушених у цих  зверненнях  питань – 625.  Із них найбільша кількість звернень громадян надійшла по соціальних  питаннях – 486, що становить  77,8 відсотка від загальної кількості; по земельних питаннях – 68 звернень, що відповідно становить  10,9 відсотка.

       У порівнянні з минулим роком кількість заяв громадян, які звернулися безпосередньо у райдержадміністрацію, зменшилася на 12,5 відсотка, що становить 88 звернень.

        Найбільша кількість заяв зареєстрована від соціально незахищених громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів.  У 2013 році  до райдержадміністрації надійшло 385 заяв від цієї категорії населення, що становить 62,3 відсотка до загальної кількості звернень.

У2013 році у районну державну адміністрацію надійшло на розгляд із обласної державної адміністрації 155 звернень. У порівняні з 2012 роком їх кількість збільшилася на 2 відсотки, що становить 3 звернення.  Основні проблемні питання, з якими зверталися жителі району до органів влади  вищого рівня, соціального характеру – 86 звернень, що становить 55,5 відсотка до всіх звернень та земельні питання – 31 звернення, що відповідно становить 20 відсотків.

25 січня та 29 липня 2013 року проведено засідання колегії районної державної адміністрації де слухалося питання про розгляд звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2012 році та у І півріччі 2013 року. По підсумках засідань колегій прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 01 лютого 2013 року № 45 "Про розгляд звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2012 році" та від 15 липня 2013 року "Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року та хід виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Дотримання чинного законодавства щодо проведення прийому громадян з особистих питань знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. 28 січня 2013 року затверджено графіки прийому громадян з особистих питань головою районної державної адміністрації, а також прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 27 травня 2013 року № 219 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у І півріччі 2013 року», від 15 липня 2013 року № 309 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у IIпівріччі 2013 року», якими затверджено графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації, виїзних прийомів у населених пунктах району та роботи «гарячої» телефонної лінії. У зв'язку із кадровими змінами прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 10 вересня 2013 року № 396 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у IIпівріччі 2013 року»

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації» прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 08 серпня 2013 року № 344 «Про затвердження Положення про сектор роботи із зверненнями громадян апарату, районної державної адміністрації».

З метою усунення недоліків та ужиття відповідних заходів щодо покращення стану роботи із зверненнями громадян протягом  2013 року, під час проведення нарад і навчань із працівниками райдержадміністрації, обговорювалися проблемні питання, які виникають в ході розгляду звернень громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та відповідно до графіка проведення «дня контролю» у органах місцевого самоврядування працівниками сектора роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації було здійснено 14 виїздів у сільські ради.  За результатами  проведеного  моніторингу  складено доповідні записки. А також згідно з графіком проведення перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах та управліннях райдержадміністрації проведено 2 перевірки, за результатами яких складено довідки.

Відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в райдержадміністрації проводить свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. У зв'язку із кадровими змінами прийнято розпорядження районної державної адміністрації від 16 вересня 2013 року № 410 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян», яким затверджено новий склад комісії. Пріоритетними питаннями роботи комісії за звітний період було проведення аналізу розгляду звернень громадян та розгляд повторних звернень окремих жителів району. Протягом  2013 року відбулося 12 засідань комісії.

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в районній державній адміністрації щоп'ятниці з 11 год. працює "гаряча" телефонна лінія і жителі району мають змогу по телефону вияснити та вирішити проблемні питання. Протягом 2013 року було проведено 46 таких прийомів.

Для оперативного вирішення проблемних питань територіальних громад та окремих людей керівниками райдержадміністрації проводяться виїзні прийоми та зустрічі з громадянами в населених пунктах району. Протягом 2013 року відбулося 54 таких виїзди.

На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у січні, квітні, липні та жовтні 2013 року проведено аналіз стану роботи із зверненнями громадян за підсумками 2012 року, І кварталу, І півріччя та 9 місяців 2013 року. Аналітичні довідки і цифрові звіти подано для інформування голові райдержадміністрації та надіслано у відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на покращення інформованості громадян, на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації 10 січня 2013 року розміщено аналітичні матеріали про стан розгляду звернень громадян у 2012 році та періодично поновлюють графіки особистого прийому громадян керівництвом обласної та районної державних адміністрацій. На сторінках цього веб-сайту постійно подаються інформації про проведення усних та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації. Також, скориставшись розділом «Інтернет - приймальня», жителі району можуть звернутися до керівництва районної державної адміністрації з особистими проблемними питаннями, які розглядаються згідно з чинним законодавством.

Систематично у районній газеті «Вперед» у рубриці під назвою "Почуємо кожного" оприлюднюються графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації по «гарячій» телефонній лінії. Також жителі району мають можливість у районній газеті "Вперед" у рубриці «Діалог громади та влади» ознайомлюватися з основними подіями із життям району та діяльності райдержадміністрації. У цій рубриці постійно друкуються інформації про проведення виїзних прийомів громадян у селах району головою районної державної адміністрації та аналітичні матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації.