Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі за 2014 рік

Управління Пенсійного фонду України у Тисменицькому районі, реалізуючи вимоги Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента України, наказів та постанов Пенсійного фонду України, відповідних доручень райдержадміністрації, наказів головного управління Фонду в області, вживає заходи щодо підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, усунення причин та умов, що породжують скарги.

Протягом 2014 року до управління Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі надійшло 95 звернень громадян, з них 61 письмове та 34 усних, що на 17 звернень, або 15 відс. менше, ніж за 2013 рік ( 48 письмових та 64 усних).

З головного управління Пенсійного фонду України за 2014 рік надійшло 5 звернень (12 за 2013р.) або 5 відс. від загальної кількості.

Найбільше звернень стосується призначення (перерахунку) пенсій (58 відс.), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (17 відс.) та сплата обов’язкових платежів (5 від.).

В управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі особистий прийом громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів проводиться щоденно. Протягом звітного періоду на особистому прийомі в начальника управління Фонду в районі побувало 10 громадян, заступником начальника управління прийнято 3 особи, у керівників структурних підрозділів управління побувало 21 відвідувач.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян в окремих населених пунктах району організовано функціонування громадських приймалень (м. Тисмениця, селище Єзупіль, селище Лисець, с. Марківці, с. Стриганці, с.Черніїв, с.Підпечари, с.Угринів).

Питання удосконалення роботи громадських приймалень в населених пунктах району постійно розглядається на виробничих нарадах управління

Реєстрація звернень в управлінні проводиться в електронній формі за допомогою програми АТЛАС-ДОК.

Триває цілеспрямована робота з роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення діяльності органів Пенсійного фонду.

За звітний період керівники і спеціалісти управління Пенсійного фонду в районі провели 47 зустрічей в трудових колективах, у яких взяло участь 4110 осіб.

Протягом 2014 року в управлінні Пенсійного фонду застосовували і таку форму інформаційно-роз’яснювальної роботи, як “гарячі” телефонні лінії, на які звернулися 147 громадян.

Позитивну роль в роботі із зверненнями громадян, висвітленні питань реформування пенсійної системи, роз’ясненні пенсійного законодавства відіграє співпраця із місцевими засобами масової інформації. Протягом звітного періоду опубліковано: у районній газеті 9 статтей, в електронних засобах масової інформації - 42.