Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Щодо стану організації роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі за І квартал 2015 року

Управління Пенсійного фонду України у Тисменицькому районі, реалізуючи вимоги Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, указів Президента України, наказів та постанов Пенсійного фонду України, відповідних доручень райдержадміністрації, наказів головного управління Фонду в області, вживає заходи щодо підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, усунення причин та умов, що породжують скарги.

Протягом І кварталу 2015 року до управління Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі надійшло 29 звернень громадян, з них 21 письмове та 8 усних, що на 10 звернень більше, ніж за відповідний період минулого року ( 12 письмових та 7 усних).

З головного управління Пенсійного фонду України за І квартал 2015 року надійшло 1 звернення (2 за І квартал 2014 р.) або 3 відс. від загальної кількості.

Найбільше звернень стосується призначення (перерахунку) пенсій (93 відс.), індексація грошових доходів, повернення заощаджень (4 від.) та інші питання (3 відс.).

В управлінні Пенсійного фонду України в Тисменицькому районі особистий прийом громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів проводиться щоденно. Протягом звітного періоду на особистому прийомі в заступника начальника управління побувало 6 осіб, у керівників структурних підрозділів управління побувало 2 відвідувача.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян в окремих населених пунктах району організовано функціонування громадських приймалень (м. Тисмениця, селище Єзупіль, селище Лисець, с. Марківці, с. Стриганці, с.Черніїв, с.Підпечари, с.Угринів).

Питання удосконалення роботи громадських приймалень в населених пунктах району постійно розглядається на виробничих нарадах управління

Реєстрація звернень в управлінні проводиться в електронній формі за допомогою програми АТЛАС-ДОК.

Триває цілеспрямована робота з роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення діяльності органів Пенсійного фонду.

За звітний період керівники і спеціалісти управління Пенсійного фонду в районі провели 23 зустрічі в трудових колективах, у яких взяло участь 328 осіб.

Протягом І кварталу 2015 року в управлінні Пенсійного фонду застосовували і таку форму інформаційно-роз’яснювальної роботи, як “гарячі” телефонні лінії, на які звернулися 39 громадян.

Позитивну роль в роботі із зверненнями громадян, висвітленні питань реформування пенсійної системи, роз’ясненні пенсійного законодавства відіграє співпраця із місцевими засобами масової інформації. Протягом звітного періоду опубліковано: у районній газеті 2 статті, в електронних засобах масової інформації - 20.