Вітаємо на сайті Тисменицької районної державної адміністрації

Декларування доходів державними службовцями

Відповідно до ст. 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані подавати Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.

До початку роботи електронної системи подання та оприлюднення декларацій такі особи зобов’язані подавати декларації у паперовому вигляді.

Частиною дев’ятою ст.12 Закону №3206 передбачено проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених суб’єктами декларування у Декларації.

Така перевірка згідно з п. 5 Порядку здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2015 р. №333 (далі – Порядок), здійснюється як апаратом ДФС, так і територіальними органами (державними податковими інспекціями) за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування.

При цьому безпосередньо апаратом ДФС здійснюються перевірки на підставі отриманих копій Декларацій виключно суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку, інших суб’єктів декларування – територіальними органами ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування.

Відповідно до ст. 45 Податкового кодексу України податковою адресою платника податків-фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Так, з метою зменшення бюджетних витрат, для здійснення перевірки достовірності зазначених у Декларації відомостей відповідний орган протягом десяти днів з дня одержання декларації надсилає її копію:

- до апарату ДФС – суб’єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку;

- до територіального органу ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування інших суб’єктів декларування.